خیابان متروک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خیابان متروک
نوشته شده در سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 561
نویسنده : روزبه

هوايي سرد...در یک خيابان متروک...
زنی پریشان و آشفته...با سبدی پر از یاسهای وحشی...
نزدیک آمد...رو در رویم...کتانیهایش...پر از خاکستر های دنیا بود...
پرسيد ...چه میکنی عاشق...گفتم دارم دود میکنم...
گفت...دودی هستی ...
گفتم آری چندیست دارم دود میکنم...
از کیفش پاکت سیکاری بیرون کشید...
سیگاری به لب گرفت و آتش زد...
سيگاري هم تعارف كرد...
لبخندی زدم...و براهم ادامه دادم...
صدایم کرد...هی...مگر نگفتی دودی هستی...
دستی تکان دادم...و گفتم آری...
او نمیدانست...من دارم خاطراتم را دود میکنم ...نه سیگار... 




:: برچسب‌ها: خیابان متروک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: